Saturday, August 28, 2010

ok lah~


malam nie 29082010..
kesedihan kt haty aku xdpt nk disimpan lagi~
(bertuturlah cinta...dalam butiran tasbih~) tu la ringtone nset aku setiap kali ada org kol...
~assalamualaikum...~waalaikummussalam..
cik pakwe: awak..sy nk bincang dgn awak psl kte nk jmpe time besday awk nnt. (4sept2010)
cik awek:ye..ckp la..
cik pakwe: perkara pertama ( sy mmg dapat cuti hari sabtu tu...)
perkara kedua ( ari jumaat tu ayah sy nk guna keta..jalan jauh...so ari sabtu tu sy plak nk guna keta tu nk jmpe awk kt jitra...keta tu keta baru...tkot keta tu penat jalan jauh berturut2)
cik awek:hmmm ye ker? XPE LAH nk buat mcm mner..raye ni la kite jmpe ye..
cik pakwe:sy dh puas pikir xtwu nk ckp cmner lagi..
cik awek:dengan perassan sebak..die pown pura2 bahagia..xpe sayang...raya nnt kita jmpa..
awk xyah la serabut kepala nk pikir sgt...besday sy xpenting pown..awk dh ngantok? ngantok tido la..
cik pakwe: awk nangis ke?
cik awek:xla...buat ape sy nk nangis..jgn risau ye..XPE LAH.ok gudnyte.salam
cik pakwe:hmmmm ok wassalam..

lpas aku letak fon je...masyallah...tuhan je yang tahu prasaan aku...aku tertanya2 adakah ni lelaki yang bakal menjadi suami aku? yang bakal "membahagiakan aku kelak"
wahai pembaca2 sekalian..ketahuilah disaat aku tulis blog nie...air mata aku membasahi keypad laptop aku...bantulah aku..
cik pakwe xpernah peduli pasal aku...xpernah menghargai pengorbanan aku selama nie..
aku dh terlampau menjaga prasaan dia smpai aku sendiri makan haty...
ya allah..inikah ujian Mu untuk menguji kesetiaan ku pada cik pakwe???

sejak 2 menjak nie..aku slalu cerita kt kwn2 yang aku trgin nk kawin awl...
sbb awk xsbar nk tnjuk kan kesetiaan aku kpad insan yang bergelar suami..
xnk tanggung dosa byk2 sgt...

aku tahu aku xsesempurna ex2 dia sblum nie..
tp knp die trima aku?
mungkin sbb terpaksa sbb hakiktnya kawan2 sekalian..even die yang dtang cari aku dulu..
tp aku yang pertama sekali yang meluahkan prasaan kt die..
betapa xmalunya aku..
dan akibat dr perbuatan aku tu..aku dibalas cmnie...
aku seolah2 xda nilai sesen pown dmata cik pakwe...
ya allah....tnjukkanlah..tnjukkanlah siapa sebenarnya cik pakwe dalam hidup ku..
adakah sekadar seseorang yang dtg dlm hidup ku utk menguji kesabaran ku...adakah hanya seorang posmen yang dtg kt umah..bg surat cinta..pastu blah cmtu je...

wahai pembaca2 sekalian..patutkah aku minta putus dari nya supaya aku xmengganggu hidupnya lagi@ merimaskan hidupnya????

No comments:

Post a Comment