Tuesday, April 6, 2010

ya aLLaH,,,,

kuatknlh imanku ya allah..aku xtwu knp sejak aku knl die aku rse seolah2 die trcipta untkku..aku tkot..aku tkot aku terlalu mncintainya sehingga aku lalai kpdMu ya allah..semalam aku tido lewt dsbbkn pg nie aku ade 2 paper.so aku pown stdy smbil borak2 psl CINTA dgn dak umah aku.dia mintk pndpt aku..so aku pown bg la stkat pngetahuan aku mngenai cinta..tb2 tersentap gak bile die tnye psl aku..huhuhuh.so dsbbkn pmpuan sme pmpuan aku pown cite la psl seseorng nie.aku ckp kt kwn aku tuh..aku tenang biler tgok sume gmba2 die.aku mcm nk ckp kt laki tuh yg aku nk 'cop' die dlu...nk simpan dlm almari..pas2 lpas degree nk bukak almri tuh nk kwin trus..hahah..tp ape kn dye aku..aku xmmpu nk buat sume tuh..aku prmpuan n aku prcye yg 1 hari allah akn mkbulkn doa aku..tiap2 ari aku doa...aku tnye sameada dia tuh mmg jodoh aku @ x..klu ya..aku nk kn cinta yg suci dr dia..klu la die boleh dgr luahan hti aku nie.hmmmmmmmmmm...so kwn aku pown nshat surh buat solat sunat istikhroh utk nk twu smada dia mmg jdoh aku @ x..tp klu jodoh pown..if dia kt timor leste..aku kt mesir pown..insyallah xkn kemana...hahahha.tp aku rse aku da angau..smlm dok stdy aku tgok ja gmba die n trsnyum sorang2...bodoh kn aku..mcm terlalu mngejar cinta dunia..astaghfirullahhalazim...klau la aku boleh jd seteguh cinta zulaikha kpd ALLAH SWT..

2 comments:

  1. huhuh seseorang yang bangga dengan agama nya dan aku cinta dia krn cinta dia pd Allah...

    ReplyDelete